Hyproca Lypack aanwezig op Gulfood 2017

Het team van Hyproca Lypack kijkt uit naar de 22e editie van ’s werelds grootste ‘food and hospitality show’: Gulfood, van 26 februari t/m 2 maart in het Dubai World Trade Centre (DWTC). Hyproca Lypack is voor de vierde keer aanwezig als exposant, om bezoekers te informeren over haar expertise en diensten als private label producent van baby- en kindervoeding.

Boudewijn van Rijn, Commercieel Manager bij Hyproca Lypack, is enthousiast over de deelname: “Het type publiek is in lijn met het klantprofiel dat wij zoeken. De beurs trekt een breed scala aan mensen in de retail, maar ook merkeigenaren die hun assortiment willen uitbreiden. Ook de geografische spreiding is interessant; de Gulfood wordt bezocht door mensen uit alle hoeken van de wereld, waarvan een groot aantal markten van specifiek belang voor ons bedrijf.”

Naast een ontmoeting met deze potentiële klanten, biedt de tentoonstelling ook een goede gelegenheid om een ​​indruk te krijgen van hun bedrijf, hun drive en toewijding tot baby- en kindervoedingsproducten. Boudewijn: “De kindervoedingsindustrie wordt gekenmerkt door strenge wet- en regelgeving voor productie, etikettering en marketing activiteiten. Als bedrijven ervan overtuigd zijn om deze markt in te gaan, dan staan wij klaar om hen te ondersteunen en waar nodig geven wij advies op basis van onze eigen ervaring in de industrie.” De juiste klanten zijn niet altijd de grote voedingsmiddelenbedrijven. “Het belangrijkste is om een ​​bepaalde connectie te hebben en te weten dat de klant de business kan managen.”

Het beheren van relaties is belangrijk voor Hyproca Lypack. Bedrijven waarderen ondersteuning en begeleiding als dat nodig is. Boudewijn: “We hebben een gekwalificeerd R&D team die kan helpen bij productontwikkeling op basis van kant-en-klare recepten. Maar ons R&D team kan ook advies geven met betrekking tot producteigenschappen. Echter, succesvol zijn betekent meer dan het aanbieden van hoge kwaliteit producten. Voor de bedrijven die hun eerste stappen in deze markt zetten, bieden wij advies op meer niveaus. Het ondersteunen van een duurzame groei van onze klanten, is natuurlijk ook in het belang van ons bedrijf.”

Hyproca Lypack biedt producten van Nederlandse origine. “We hebben twee babyvoedingsfabrieken in Nederland en één in aanbouw. Onze Nederlandse herkomst is belangrijk.” Om dit te benadrukken maakt Hyproca Lypack op de Gulfood onderdeel uit van het Holland Paviljoen. “De Gulfood heeft meer dan 5000 exposanten, als onderdeel van het Holland Paviljoen, met een grote zuivelsector, worden we makkelijker gevonden.”

Hyproca Lypack is aanwezig met twee vertegenwoordigers, Boudewijn en Simon Grolleman, International Account Manager. Boudewijn: “Wij kijken uit naar de Gulfood. Hoewel een beurs als deze intensief kan zijn, ontmoet je ook veel interessante mensen. Het is belangrijk om op deze manier in contact te blijven met de markt.” Hyproca Lypack is te vinden in stand 251.

<< terug naar overzicht